موضوع پرسش شما چیست؟

موضوع موردنظرتان را جستجو کرده یا از دسته‌بندی زیر انتخاب کنید

دسته‌بندی پرسش‌ها

ورود و ثبت نام

روند ثبت سفارش

پیگیری ارسال سفارش

بازگرداندن کالا

کد تخفیف و کارت هدیه

سوپرمارکت

تعهد به شفافیت

دیجی‌پی

دیجی‌کلاب

سایر موارد

خدمات بازاریابی

آخرین تغییرات

ارسال توسط فروشنده

ورود به دیجی‌کالامهر

درباره دیجی‌کالامهر

فرآیند تحویل کالا و گزارش

فرآیند تحویل کالا و گزارش در دیجی‌کالامهر

خرید طلا

سوالات متداول عید

سوالات متداول - اد سرویس

دستیار آنلاین دیجیکالا

نسخه آزمایشی اپلیکیشن

بازیافت

طلای دیجیتال

سوالات متداول موسسات خیریه

پرسش‌های متداول خرید و فروش گوشی کارکرده

سوالات متداول تبلیغات نمایشی جست‌وجو محور

خرید با چک

خرید سازمانی کارت‌های هدیه دیجی‌کالا

دیجی‌پلاس

جایزه ۲۰۷ پلاس

دسته‌بندی پرسش‌ها
شرایط گارانتی دیجی کالا

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.
در همین راستا شرکت دیجی کالا  مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.
جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق شماره ۰۲۱۶۱۹۳۰۰۱۰ اقدام نمائید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

وارد سایت دیجی‌کالا شوید. روی گزینه سفارش‌های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می‌توانید سفارش خود را ببینید. می‌توانید در این قسمت روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

هزینه روش‌های ارسال با اشتراک دیجی‌پلاس چقدر است؟

اعضای دیجی‌پلاس می‌توانند به ازای هر ماه اشتراک، چهار ارسال رایگان بر روی مرسوله های عادی داشته باشند،

به جز ارسال توسط فروشنده ، باربری و سفارش های سوپر مارکتی زیر ۱۵۰ هزار تومان.

مشاهده توضیحات تکمیلی

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟

بله، دیجی کالا تسهیلاتی را فراهم کرده، شما میتوانید تا سقف ۲۰ میلیون تومان به صورت اقساط  با بازپرداخت  ۶ ، ۹ و ۱۲ ماهه از سایت دیجی کالا خرید کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

هزینه ی ارسال در دیجی کالا چگونه محاسبه میشود؟

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.

مشاهده توضیحات تکمیلی

چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

چرا به شماره سفارش (DKC) نیاز داریم؟

دیجی کالا برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش یا همان کد "DKC  " این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید...

مشاهده توضیحات تکمیلی